måndag 17 september 2012

Pepitatyg

Jag har så fruktansvärt mycket idéer på vad jag ska göra för smycken! Dock måste jag vänta så jag inte spräcker budgeten! Sitter och tittar på massor med sidor på nätet, får massor inspiration så de bara kliar i fingrarna på mig!!

Satt på tradera igår och vann hem ett gäng med dödskallepärlor, hoppas på att kunna vinna fler =) Satt även och tittade på tyger till Örjan (Opeln), då jag ska klä om innertaket på den och kanske klä om sätena. Hittade vad jag letat efter, Pepitatyg i svart och vitt, precis i samma tyg som sätena är i nu!! Skulle vara super fränt att få innertaket i samma mönster som sätena! Nu är jag igång igen med mina idéer... Men det är ju så KUL!! Dock blir man dum i huvudet om man tittar för länge på de där tyget... Meeen, de gör inget!! När vi endå är inne och dillar om Örjan så kan jag ju meddela att jag "måste" laga andra nackstödet också. De är nått slappt pucko som lagat det redan, men det ser rent ut sagt för j*vligt ut!! Så jag får la fixa den med =P Ska försöka fixa bild på "före" och "efter" på inredningen i Örjan sen när det väl är klart, om de finns någon som är intresserad? =P

Pepitatyget

Sak samma, nu ska jag laga detta stackars nackstöd!

//Beccis*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar